loading...
پیام نور شهرکرد - مهندسی صنایع غذايي
yare gham بازدید : 1083 چهارشنبه 10 خرداد 1391 نظرات (1)
نحوه جزوه گرفتن دختر و پسرا 
 
بله خواهش میکنم فقط اگه امکانش هست سریع بهم برگردونید چون میخوام از روش بخونم

- بله چشم اصلا اگه میخواید شماره منو داشته باشید که هر وقت خواستید بخونید من سریع واستون بیارمش

- نه مرسی احتیاجی نیست

- خوب میخواید شما شمارتونو بدید من وقتی از روش
نوشتم ازتون بپرسم که کجا بیارمش

- نه لازم نیست خودتونو به زحمت بندازید کلاس بعدی که با هم بودیم واسم بیاریدش

- بسیار خوب

.

.

.

. کلاس بعد

- دستتون درد نکنه خیلی بهم کمک کرد

- خواهش میکنم.....( وقتی دخترجزوه را باز میکند یک شاخه گل یا یک شعر عاشقانه همراه با شماره تلفن بر یک صفحه سفید در وسط جزوه قرار دارد.)


دختر از پسر1:

( البته لازم به ذکراست که این مورد زمانی اتفاق میافتد که پسری در کلاس خوشتیپ پولدار و... باشد و حاضر با ارتباط با هیچ دختری در کلاس نباشد)

- ببخشید آقای ... من میتونم جزوتونو داشته باشم؟؟؟

- خانوم ... شما که جلسه ی قبل سر کلاس بودید

- (دختر از خوشحالی شکه میشود) هههههه شما یادتونه که من جلسه ی قبل بودم؟؟

- نه آخه اگه غایب بودید این جلسه استاد بهتون میگفت که چرا غیبت داشتید

- آها بله درسته.....(دختر دستپاچه شده و نمیداند که چه بگوید)... بله من بودم ولی خودکارم تموم شده بود نتونستم بنویسم

- عجیبه آخه خانوما در یک کلاس عادی حداقل 9 تا خودکار از هر 3 رنگ مختلف دارند

- ( دختر هنگ کرده و قادر به ادامه ی گفت و گو نمیباشد)........

- ( پسر در ذهن خود به این سوژه ی خنده ی امروز خود و دوستانش میاندشد)...

- (دختر همچنان به پسر نگاه میکند).....

- (پسر که دیرش شده و به این فکر است که مبادا دختر غش کند).... به هرحال بفرمائید اینم جزوه

- مرسی ( دختر در رویاهایش خود را با پسر میبیند)



دختر از پسر 2:

( لازم به ذکر است این مورد زمانی اتفاق میافتد که پسر یک فرد عادی باشد و دختر خواهان بر قرار کردن رابطه با او و یا صرفا گرفتن جزوه از او میباشد)

- آقای... میتونم جزوتونو داشته باشم

- بله خواهش میکنم.......( البته شماره ی پسر از قبل آماده بر روی صفحه ی اول جزوه درشت نوشته شده است)



البته لازم به ذکر است این مورد راحترین و شیرین ترین نوع گرفتن جزوه است
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مریم در تاریخ 1348/10/11 و 13:24 دقیقه ارسال شده است

حرف نداشتشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
علوم و صنایع غذایى به‏مجموعه‏اى از علوم و فنون اطلاق مى‏شود كه كیفیت فیزیكى، شیمیایى و بیولوژیكى محصولات كشاورزى اعم از گیاهى و دامى را از لحاظ تبدیل و نگهدارى موردتوجه قرار داده و امر جمع‏آورى، عمل‏آورى، تبدیل، تكمیل و نگهدارى و حمل و نقل این محصولات را مورد بررسى قرار مى‏دهد .......... ... ♥♥♥مدیر وب :كل دانشجويان ♥♥♥
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    صنايع غذايي يعني؟؟؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 211
  • کل نظرات : 224
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 712
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 174
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 335
  • بازدید ماه : 183
  • بازدید سال : 24,234
  • بازدید کلی : 454,723
  • کدهای اختصاصی